Saturday, November 12, 2011

Di ulik mimpi siang hari

Salam sume....
cerita hari yang terindah...
di ulik mimpi siang hari....

emmmmm....
zzzzzzz......
tercatat dalam sejarah hidupku....
hari ini 12.11.2011.. aku terrrtido sampai 12 jam...
perhhhh...

apehal la nga diri ini lau dah xleh nop control body...
letih punya pasal.. xtido 2 malam...
drive jauh dari pasir mas... sampai KL terus job sampai malam...
xtido plak tusss... maen laptop punya pasal xtido malam..... balik umah jer... he3....

ZZZZZzzzz....

tetiba tersedar... tengok ari nak gelap jer.... nak ujan ke ape ngah ari nie....
dengan senyumnya aku tengok jam....
mak oiiiiiii.... da pukul 7 malam...
habis la aku... sume terbabas....
tengok tipon da 5 misscall.. mampus la memang tido mati ari nie.....

adussss....
mandi siap2 sume.... muke epi jer....
perut plak terasa lapar.... pepe blom p kerja knew isi tangki dulu...
knew cari nasi kukus.... makanan kegemaran aku..... dah dapat 1 bungkus...
perhhh dengan laparnya...

BIsmillah.... ku makan jer..... dah kenyang penangan mengantuk datang balik...
adussss... pepehal aku mesti job ari nie....

studio oh studio....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost