Wednesday, November 16, 2011

Happy Deepavali di RTM

Sambutan yang diadakan pada hari Rabu 16.11.2011..

Semua warga RTM telah di jemput hadir...


Nie first time aku sambut Deepavali nga crew RTm... meriah majlis cam nie.. ramai tetamu datang. minachie pom ramai gak. he3.... xder keja laen nak ussha. nak sembang. biase la boy kan...

Bab makan lak.. boleh tahan gak ler makanan...
Banyak menu yang disediakan. aku xpernah makan makan India nie. xtahu nak makan ape. follow jer member amik ape aku amik gak. member suap aku suap gak. tengok member laju jer makan... dah biase kot makan...(dalam hati). ape-ape pom knew try masuk gak lam mulot.... perhhh... upenyer sedap....

Dah kenyang biase la... cabut jer la.
Nie jer pengalaman baru yang aku lalui hari nie. boleh merasa raya dan masakan kaum laen..
1 Malaysia katakan.. ;-)

dah..dah..dah... sambung keja balik... hehehehe.........

bye frenzzz


Crew TV







Macam sedap jer nampak?


Emy k sapew nie?




wahhhh.....



1 comments:

Echa said...

heeee..1 Malaysia.. :)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost